به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: پليس مجارستان اعلام كرد كه بامداد جمعه ششم آوريل در پي يك مشاجره خانوادگي در شهر كوچك كولكس يك مرد مجار با داس چهار نفر از اعضاي خانواده اش راكشت و سه نفر ديگر را به شدت مجروح كرد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاين به نقل از خبرگزاري فرانسه، لاسلو گارامولجي ، سخنگوي پليس مجارستان گفت: جوان 24 ساله اي به نام يوتاس چساناد هوروات در پي مشاجره خانوادگي  با  ضربات داس پدر، برادر و پدربزرگ و مادر بزرگش را به قتل رساند و مادر ، خواهر و يكي ديگر از اعضاي خانواده اش را به شدت مجروح كرد.

وي افزود: همسايگان حوالي ساعت 9 بامداد به وقت محلي پليس را از اين ماجرا مطلع كرده و به دليل جدي بودن آن 135 مامور پليس از بوداپست ، پايتخت به شهر كوچك كولكس با 2400 نفر سكنه اعزام شدند.

ماموران با استفاده از هلي كوپتر و قايق محله را مسدود كرده و منزل اين خانواده را به محاصره درآوردند. اما قبل از اينكه ماموران موفق به دخالت شوند اين مرد جوان دست به كشتار خانواده اش زد و در حالي كه با بدني مجروح قصد فرار داشت توسط ماموران در ساعت 10 و 30 دقيقه به وقت محلي دستگير شد.

هنوز علت اين كشتار خانوادگي مشخص نشده است، چزابا كيس، شهردار شهر كولكس گفت: اين فاجعه در خانواده اي رخ داد كه خانواده اي آرام و بدون مساله بودند.

سخنگوي پليس مجارستان تاكيد كرد:‌ اين يك مورد گروگانگيري نبوده و قاتل با خشونت تمام اعضاي خانواده اش را با داس به قتل رسانده است.

درام خانوادگي مشابه اي در روز 19 مارس سال جاري در شهر تاتابانيا در مجارستان رخ داد  كه در جريان  آن جوان 21 ساله اي پس از قتل مادرش با چاقو و مجروح كردن پدرش خود را از طبقه  دهم مجتمع محل زندگي اش به پايين پرتاب كرد. مترجم : بهرام افتخاري



[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:17 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید